Jäsenyys

MLL Kuokkalan yhdistys ry:n jäseneksi liittymisestä löydät lisää tietoa täältä

Yhdistyksemme jäsenmaksu on 25 € vuodessa. Se oikeuttaa sinut niin paikallisiin kuin valtakunnallisiin etuihin, joista tarkempaa tietoa Jäsenedut-sivulta.

Mitä yhdistyksemme jäsenyys sitten merkitsee? Vähimmillään se on jäsenmaksun maksamisen myötä yhdistyksemme toiminnan tukemista eli sitä kautta sinulla on mahdollisuus tukea suoraan Kuokkalan alueen lapsiperheitä. Enimmillään jäsenyys voi olla iso osa arkeasi yhdistyksen tarjoaman toiminnan myötä! Jos sinua kiinnostaa tulla mukaan toimintaamme, olet lämpimästi tervetullut puuhaamaan kanssamme tapahtumia tai vaikka avuksi perhekahvilaamme.

Mikäli sinua kiinnostaa vapaaehtoistyö yhdistyksemme parissa, otathan meihin yhteyttä TÄLLÄ lomakkeella tai sähköpostilla, ja olemme sinuun yhteydessä. Meistä on aina mukavaa saada uusia kasvoja mukaan joukkoomme!